The Ultimate Guide: How Much Does It Cost to Full-time RV

Gdy po raz pierwszy zaczęliśmy rozmawiać o RVing w pełnym wymiarze godzin, nie mieliśmy pojęcia, ile kosztuje życie w pełnym wymiarze godzin w RV. Czy będzie to kosztowało więcej niż mieszkanie w domu? Czy będzie to kosztować mniej? Ile wydalibyśmy miesięcznie na paliwo? Nie miałem pojęcia i nie miałem zamiaru wykorzenić mojego życia, jeśli nie byłoby nas na to stać. Jeśli zastanawiasz się, ile kosztuje RV w pełnym wymiarze godzin, cóż, jesteś we właściwym miejscu.

Jeśli myślisz o RVing w pełnym wymiarze godzin i zastanawiasz się, czy możesz sobie na to pozwolić, ten post jest dla ciebie.

Czy zacząć planować swój budżet RV w pełnym wymiarze godzin? Pobierz nasz interaktywny arkusz budżetowy.

Ile kosztuje pełnoetatowy RV?

Życie i podróżowanie w pełnym wymiarze czasu w RV nie jest oczywiście darmowe, ale byłem zaskoczony jak przystępne może być. W rzeczywistości masz dużo elastyczności jeśli chodzi o wydatki – w zależności od twojego budżetu i tego jak lubisz podróżować.

Budżet na kempingi RV w pełnym wymiarze godzin

Pomyśl o kempingach jak o swojej hipotece lub czynszu. Kempingi są moim zdaniem miejscem, gdzie można wydać najwięcej pieniędzy lub sprawić, że pełnoetatowy RVing będzie tańszy niż „normalne” życie, ponieważ jest tak wiele opcji.

Zależnie od budżetu i stylu kempingu, możesz zatrzymać się w parkach RV, parkach stanowych, na wolnej ziemi Boondocking lub skorzystać z witryny internetowej gospodarza RV. Learn more about different places to stay here.

RV Parks

RV Parks with full-hook ups (electric, water, sewer) will cost on average anywhere from $30-$50 a night. Wiele z nich zapewnia prysznice, co nie ma nic wspólnego z budżetem, ale na pewno jest miłe

Bonus: Jesteś w stanie napełnić się wodą pitną i zrzucić swoje zbiorniki bez dodatkowych opłat.

Miesięcznie: $900-$1,500

Stanowe Parki Kempingowe

Opłaty za kempingi będą się różnić w zależności od stanu i tego, co jest oferowane. Zostaliśmy znalezieni State Park campgrounds z częściowym hakowania (elektryczne, zwykle wody) wszędzie od 15-25 dolarów. Dump stations są hit lub miss. Większość Parków Stanowych z dedykowanymi kempingami, które nie mają haków będzie się wahać od $10-15 w naszym doświadczeniu.

Średnia miesięczna z hakami: $600
Średnia miesięczna bez haków: $360

Boondocking

Boondocking jest w zasadzie biwakowanie w wolnych miejscach bez haków. Kilka Lasów Państwowych i BLM (Bureau of Land Management) posiada darmowe miejsca do biwakowania. Zazwyczaj można zatrzymać się w jednym miejscu na maksymalnie 14 dni. Znaleźliśmy również kilka parków stanowych z darmowymi kempingami. While this option is free, you do have to find and pay for dump stations.

Monthly: $0

Host Websites

There are several RV websites out there that allow you to pay an annual fee to camp at members’ locations. Na przykład korzystamy z Boondockers Welcome, co kosztuje nas 25 dolarów rocznie. Jesteśmy w stanie zatrzymać się u gospodarzy Boondockers Welcome w całym kraju bez dodatkowych opłat. Inną stroną internetową jest Harvest Hosts. Nie próbowaliśmy jeszcze tej strony, ale wygląda niesamowicie!

Zwykle możemy spędzić kilka nocy w miesiącu w różnych miejscach. Przy $25-45 rocznie, opłaca się to po kilku nocach.

Roczny: $25-$45

Nasz miesięczny budżet na kemping

Mamy w budżecie $200 miesięcznie na kempingi, co oznacza, że większość miesiąca spędzamy w boondocku. Tak długo, jak nie jest zbyt gorąco, zazwyczaj rozbijamy suche obozy na terenach BLM lub w Lasach Państwowych. Działa to dla nas świetnie – możemy pozwolić psom biegać swobodnie, mamy dużo miejsca do rozłożenia się i jest za darmo!

Miesięczny budżet kempingowy: $200

Budżet na gaz w pełnym wymiarze czasu RV

Szczerze mówiąc, nie jestem pewien, czy istnieje sposób na uogólnienie budżetu na gaz, ponieważ ceny gazu, przebieg gazu i liczba mil, które pokonujesz tak bardzo się różnią. ALE zrobię co w mojej mocy, aby pomóc ci zrobić twój własny budżet gazowy.

Jak dużo powinieneś przeznaczyć na gaz

Określ swój przebieg gazu. Jeśli podróżujesz RVingiem z samochodem holowanym, upewnij się, że obliczysz swój przebieg podczas holowania.

Następnie, wykreśl swoją podróż na Google Maps. Ponieważ podróżujemy przez 7 miesięcy przed powrotem do domu na wakacje, umieściliśmy wszystkie nasze przystanki na następne 7 miesięcy na mapie, aby uzyskać całkowity przebieg.

Następnie znajdź średnią cenę gazu dla obszaru, po którym podróżujesz. Użyliśmy ogólnokrajowej średniej, ponieważ poszliśmy od wybrzeża do wybrzeża.

Formuła: Cena za galon/milę gazu x całkowita liczba przejechanych mil = $$

Or skip the math and use the Gas Buddy Trip Calculator.

If you are a member of Good Sam Club, I highly recommend using their Trip Planner. Działa on jak mapy Google, ale daje ci szacowany czas przejazdu RV i budżet na gaz.

Nie zapomnij dodać pieniędzy na gaz do swojego samochodu, jeśli planujesz zaparkować RV i jechać, aby robić różne rzeczy.

Nasz RV Budżet na gaz

Więc znowu, to zmienia się z miesiąca na miesiąc w zależności od tego, jak daleko podróżujemy, cen gazu i ile jeździmy w naszym samochodzie holowniczym. Zazwyczaj wydajemy 300$500$ miesięcznie na gaz.

Miesięczny budżet na gaz: 400$

Ubezpieczenie RV

Ponieważ nasz RV jest naszym domem, podnieśliśmy nasze ubezpieczenie RV, kiedy poszliśmy na pełen etat. Polecam zrobić kilka badań na temat dostawców i dowiedzieć się dokładnie, czego potrzebujesz. Nasze ubezpieczenie RV plus nasz samochód holowniczy to około $145 miesięcznie.

Miesięczny budżet na ubezpieczenie: $145

Budżet na konserwację i naprawy RV

Jeśli planujesz podróżować RV w pełnym wymiarze godzin, wiedz, że rzeczy się psują – często. Nie chcę cię przestraszyć – podróżowanie kamperem na pełen etat jest tego warte, ale przygotuj się na wydatki rzędu 50-100 dolarów miesięcznie na naprawy i konserwację. Na szczęście Luke potrafi naprawić większość rzeczy w naszym kamperze, więc musimy tylko kupować części. W zależności od stanu twojego kampera i twojej poręczności, być może będziesz musiał dostosować tę liczbę.

Pamiętaj, że będziesz także przejeżdżał trochę kilometrów na swoim kamperze, więc wymiana oleju i regularna konserwacja powinny znaleźć się w twoim budżecie.

Najgorszy scenariusz: skrzynia biegów naszego kampera wysiadła miesiąc przed tym, jak mieliśmy wyruszyć w naszą podróż. To zabrało $2000 z naszego funduszu awaryjnego zanim jeszcze zaczęliśmy, ale dało nam spokój, że skrzynia biegów będzie dobra na podróż. Tak więc, mieliśmy trochę szczęścia. Morał z tej historii: miej fundusz awaryjny, który może pokryć najgorszy scenariusz.

Miesięczny budżet na naprawy i konserwację kampera: $100

Budżet na „media” w kamperze

Mimo że możesz już nie mieć rachunku za wodę, ścieki lub śmieci, możesz potrzebować uwzględnić media w swoim budżecie. Ponieważ suchy obóz lub boondock ponad połowę czasu, musimy płacić RV opłat zrzutowych. Kiedy biwakujemy na sucho, zazwyczaj musimy opróżniać zbiorniki co 7-8 dni.

Znaleźliśmy stacje benzynowe lub stacje turystyczne, które są najtańsze – a czasami darmowe. Jeśli nie ma takiej w pobliżu, zazwyczaj płacimy 10 dolarów za korzystanie z niej w RV Park. Oczywiście, jeśli zatrzymujesz się w parku RV, możesz opróżnić zbiorniki za darmo.

Miesięczne opłaty za RV Dump Fees: $30

Telefon komórkowy + Internet RV Budget

Zanim wyruszyliśmy w drogę, uaktualniliśmy nasz plan telefonii komórkowej do planu Unlimited z Verizon. Używamy naszych telefonów jako hot spotów do Internetu, więc wiedzieliśmy, że będziemy dmuchać przez dane w krótkim czasie. W przeważającej części, mieliśmy dobry zasięg i nie ma problemów z wykorzystaniem naszych hot spotów, aby uzyskać pracę zrobić. Używamy również naszych hot spotów do strumieniowania Netflixa – przy rzadkich okazjach, gdy chcemy oglądać telewizję.

Miesięczny budżet na telefon komórkowy: $230

Budżet na pranie w pełnym wymiarze czasu RV

Budżet na pranie. To jest mój najmniej ulubiony obowiązek – nawet przed pełnoetatowym RVing. Więc teraz, kiedy musimy spakować wszystko i iść do pralni, to naprawdę nie jest mój ulubiony. Ale to musi być zrobione. Niektóre RV parki będą mieć pralki i suszarki na miejscu, ale jeżeli ty jesteś boondocking dużo jak my, ty znajdujesz się przy pralni.

We prawdopodobnie robi pralni 2-3 miesiąc. Jeśli uda ci się znaleźć miejsce, które ma przemysłowe pralki i suszarki, to jesteś w szczęściu. Możesz wyprać około 8 ładunków w jednej maszynie za $8. Jeśli pierzemy ubrania, pościel, ręczniki i rzeczy psów, wydajemy około $18-20, aby wyprać i wysuszyć to wszystko.

Miesięczny budżet na pranie: $40

Budżet na propan

Naprawdę nie byliśmy pewni, ile przeznaczyć miesięcznie na propan. Czytaliśmy online, że jedna rodzina spędzić 40 dolarów miesięcznie, więc to, co pierwotnie budżetowane. Na szczęście, nie wydajemy nigdzie blisko tego. Uzupełniliśmy nasz zbiornik propanu około miesiąc temu za 5 dolarów, a to powinno nam wystarczyć na kolejny miesiąc lub tak.

Używamy propanu tylko do gotowania i ogrzewania zbiornika z gorącą wodą. Nie używamy naszego pieca – mamy małą grzałkę Mr Buddy Heater, którą używamy oszczędnie, jeśli robi się naprawdę zimno.

Miesięczny budżet na propan: $5

Budżet na „Fun Money” RV

To całkowicie zależy od tego, co chcesz robić dla rozrywki i zabawy podczas pełnoetatowego RVing. Nasz budżet na zabawę jest o wiele mniejszy na drodze niż w domu. To z kilku powodów:

• Jemy na mieście o wiele mniej niż w domu.
  • Kupowanie butelki wina w sklepie i picie go na zewnątrz pod gwiazdami jest tak samo zabawne – jeśli nie bardziej zabawne – jak wychodzenie po drinki.
  • Możemy zwiedzać lub wędrować za darmo w porównaniu z płaceniem za rozrywkę.
  • Nie kupujemy małych rzeczy (kawy lub smoothies lub pysznych smakołyków z Whole Foods) w drodze do pracy lub w weekendy tylko dlatego, że.

Wydajemy pieniądze na zabawy to okazjonalne randki, licencje wędkarskie i drinki, jeśli się z kimś spotykamy.

Zakupiliśmy również przepustkę America the Beautiful National Park, którą gorąco polecam. Karnet kosztuje 80$ rocznie, a dostaje się do wszystkich parków narodowych.

Miesięczny budżet na rozrywkę: Up to you 🙂

Normal Living Expenses

Normalne wydatki na życie obejmują jedzenie, środki czystości, przybory toaletowe, ubezpieczenie zdrowotne – wszystkie niespecyficzne elementy RV, za które już płacisz. To się różni w zależności od rodziny i nie powinno się zbytnio zmienić w stosunku do twojego obecnego budżetu. Z wyjątkiem tego, że jest dużo mniej miejsca do czyszczenia, co oznacza mniej środków czystości!

Miesięczne wydatki na życie: Varies

How Much Does it Cost to Full-time RV for Us: $1,175 miesięcznie*

*To nie zawiera dwóch ostatnich pozycji: Fun Money i Normal Living Expenses.

Czy jesteś gotowy, aby zacząć planować swój budżet na RV w pełnym wymiarze godzin? Pobierz nasz interaktywny arkusz kalkulacyjny do planowania budżetu.

Darmowy arkusz budżetu kampera na cały etat

Daj nam znać, jakie masz pytania dotyczące podróżowania kamperem na cały etat? Z przyjemnością na nie odpowiemy!